مارک مارکز موتور سوار تیم هوندا-ریپسول بالاترین زمان را در تست مسابقات موتور جی پی پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مارک مارکز موتور سوار تیم هوندا-ریپسول در سومین روز از تست های پیش از فصل با ثبت زمان ۱:۵۸:۸۶۷ توانست سریع ترین دور این پیست را به ثبت برساند.
او با طی ۵۸ دور در پیست سپانگ مالزی زمان های سریعی را از خود بر جای گذاشت ۲۰ دور پایانی را به شبیه سازی مسابقه پرداخته و این زمان سریع را در دورهای ابتدایی به ثبت رسانید.

مارکز طی مصاحبه با خبرنگاران می گوید :با ثبت این زمان سورپرایز شدم  مانند تمام کسانی که در پیست حضور داشتند ، اتمسفر سپانگ سرعتی بود و تمامی موتورسواران زمان های خوبی ثبت نموده اند.

پشت سر مارکز همتیمی اش دنی پدرسا قرار گرفت که اختلاف آنها به کمتر از ۰٫۲۰۰ ثانیه می رسد.با ثبت این زمان ها از طرف  تیم هوندا ظاهرا یک فصل قوی در انتظار این تیم می باشد.

اما کسب رتبه سومی برای اندرس اینونه سوار تیم دوکاتی که با اختلاف نیم ثانیه ای نسبت به مارکز در جایگاه سوم قرار گرفت در نوع خود جالب بود و نشان می دهد که تیم دوکاتی پکیج مناسبی برای موتور ۲۰۱۴ خود فراهم کرده است.

نفر چهارم و پنجم هم برای سواران تیم یاماها یعنی روسی و لورنزو رزرو گردید که هر دوی آنها توانسته اند رکورد سال قبلشان را بهبود بخشند و به زمان های زیر ۲ دقیقه ای دست یابند.همانند هوندا، یاماها هم در بعد از ظهر آن روزبه شبیه سازی مسابقه پرداخته بود.

پل اسپارگارو که هر سه روز این تست را با تصادفات متعدد و زمین خوردن ها پشت سرگذاشت و در ساعات آخری تست توانست پشت سر لورنزو قرار گیرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار